Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сваля картера?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
    'Щото 10 см е къс!!!
    И 'щото с точно такъв Г-образен, който е предложил колегата, съм си свалял картера на 156-цата!!!
    Пък на кой какво му е в повече или по-малко, не знам!!!
    Моето предложение на Г-Образния е точно за болтовете М6 Ribe
    А ти с какво си ги свалил не ме бърка.Предлагам на човека точния инструмент не заместител ! Иначе то и с секача и чука пак може да се отвият ама това е по БГ начина
    P.S
    Иначе питащия какъв ще ползва си е негов избор.Я торкс, я райб
    Last edited by eproHD; d.m.y г., 22:21.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
      Моето предложение на Г-Образния е точно за болтовете М6 Ribe
      А ти с какво си ги свалил не ме бърка.Предлагам на човека точния инструмент не заместител ! Иначе то и с секача и чука пак може да се отвият ама това е по БГ начина
      След като се бъркаш, трябва и теб да те бърка! Свалял ли си картер лично? Може главата да е райб, но не му предлагаш точния инструмент, защото с това, което предлагаш, няма да може да отвие болтовете откъм скоростите, защото 10 см. не стигат!!!

      P.S. Пробвай с чук и секач, интересно ми е как ще ги свалиш!
      Last edited by nblagoev; d.m.y г., 22:22.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
      Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
      Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
      Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
        След като се бъркаш, трябва и теб да те бърка! Свалял ли си картер лично? Може главата да е райб, но не му предлагаш точния инструмент, защото с това, което предлагаш, няма да може да отвие болтовете откъм скоростите, защото 10 см. не стигат!!!

        P.S. Пробвай с чук и секач, интересно ми е как ще ги свалиш!
        Абе ти малоумен ли си кво ли ?Виж 26 пост какво съм му предложил.
        Е дай му точния инструмент.....
        И що да не се бъркам тая тема само за такива като теб ли е ? Нещо резервирана ли е какво
        Last edited by eproHD; d.m.y г., 22:29.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Това е несериозно като си има и такъв точно М6 Ribe да ползва торкс
          Това е точния инструмент другото няма да коментирам..струва не повече от 3-5 лева
          Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
          Абе ти малоумен ли си кво ли ?Виж 26 пост какво съм му предложил.
          И що да не се бъркам тая тема само за такива като теб ли е ? Нещо резервирана ли е какво
          Не знам аз дали съм малоумен, ама след като от всичко разбираш предполагам, че ще можеш да ми кажеш?
          Ама преди това ми кажи, написал ли си колко е дълъг този, който предлагаш? Сигурно и недовиждам, защото не видях?
          И не, темата не е резервирана, никъде не съм казал да не се бъркаш (ако не ме лъже паметта, защото може би съм малоумен), но след като искаш да се съобразяват хората с твоето мнение, би трябвало да се съобразяваш и с това, което другите пишат. Аз пиша от опит, ти ако имаш опит, и си пробвал с точно този инструмент, който предлагаш, ще се съглася с теб!
          И се поуспокой малко, пий една ракийка, защото май нервите ти идват в повечко.
          Last edited by nblagoev; d.m.y г., 22:35.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
            Не знам аз дали съм малоумен, ама след като от всичко разбираш предполагам, че ще можеш да ми кажеш?
            Ама преди това ми кажи, написал ли си колко е дълъг този, който предлагаш? Сигурно и недовиждам, защото не видях?
            Този ще стане ли 188 мм
            P.S
            Повече не ме занимавайте ! Който му трябва ключ си купува има ги навсякъде
            Седнал съм да споря с хора който се мислят,че те най-знаят !Винаги има някой който по знае,не казвам за мен но някой
            Last edited by eproHD; d.m.y г., 11:27.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
              Този ще стане ли 188 мм
              Да, тук вече съм съгласен!
              Виж, че не е сложно, ама защо трябва да спориш не знам! Казаха ти и преди мен, че е къс този който първоначално предложи.

              P.S. Така и не каза, свалял ли си ти лично картера?
              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
              Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
              Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
              Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

              Comment


              • #37
                картера може да се свали само с камъните от гедорията +отверка+11 гаечен+фенер+18 гаечен
                4 пъти съм свалял картера,след 2рия сложих болтове м6 с шестограм
                alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                  Ето го твоя инструмент , торкс 40 , 170 мм. му е дългата страна.
                  Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                  Що ти какъв си му предложил Т- образен ли
                  Гледам и твоя е Г-образен
                  Ама са ти повече ракиите
                  Надявам се така да се вижда по-добре.Пък за ракийката,никога не ми е в повече.
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #39
                    Тъй като в България такива на 1/4 не се предлагат никъде (от седмица търся "под дърво и камък") - се принудих да взема такъв на 1/2, да избия самият камък да отида стугар да ми свали 4-5 мм. от самият шестостен, заварване на камък 7мм., и другото е ясно: човъркане, бъркане с ралични удължения, и някак станаха нещата.
                    Живи и здрави !!!!!

                    Comment


                    • #40
                      Абе човек защо караш хората да развиват теории от хиляда и една нощ. Взимаш си една теория всичко което ти трябва го има в комплекта. Днес сваляхме един картер отнема около 20 мин,няма нищо страшно ти като ,че ли мотора ще сменяш по спокойно я карайте. Успех

                      ---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

                      Извинявам се за грешката под теория искам да кажа гедория
                      алфа ромео 156 тс

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от alfaromeo16vVarna Покажи съобщение
                        Абе човек защо караш хората да развиват теории от хиляда и една нощ. Взимаш си една теория всичко което ти трябва го има в комплекта. Днес сваляхме един картер отнема около 20 мин,няма нищо страшно ти като ,че ли мотора ще сменяш по спокойно я карайте. Успех

                        ---------- Post added at 23:38 ---------- Previous post was at 23:37 ----------

                        Извинявам се за грешката под теория искам да кажа гедория
                        Абе ако бях първият свалял именно този картер, може би щях да постъпя така, да обаче всякакви "майстори", го бяха сваляли заварвали и прочие. Така че Рибето си беше задължително, понеже главите на болчетата не бяха никак нови и при евентуално превъртане се сещате какво щеше да следва.
                        За това съм на мнение че винаги е хубаво първо да се помисли/консултира с някой и тогава да се действа.
                        Живи и здрави !!!!!

                        Comment

                        Working...
                        X